Verhuizen deel 2 - Reisverslag uit Wellington, Verenigde Staten van Esther Bukkems - WaarBenJij.nu Verhuizen deel 2 - Reisverslag uit Wellington, Verenigde Staten van Esther Bukkems - WaarBenJij.nu

Verhuizen deel 2

Blijf op de hoogte en volg Esther

06 Februari 2014 | Verenigde Staten, Wellington

Hallo allemaal,

Het is weer even geleden dat ik een blog geschreven heb.
Ik heb 2 keer een blog geschreven sinds de laatste keer en beide keren was ik alles kwijt op de computer net voordat ik klaar was met schrijven.
Erg frustrerend!

Waar was ik gebleven...... 2013.... Kerst/Nieuwjaar!
Oudjaarsavond zijn we naar CityPlace gegaan.
Dat is een groot plein met een groot winkelcentrum.
Daar was vanalles te doen, kraampjes, restaurants, bandjes, zelfs sneeuw! (nep uiteraard)
Na ongeveer 2,5 uur wachten konden we eindelijk aan tafel met z'n allen.
Daar hebben we heerlijk gegeten en lekker gedronken (Wat ik hier officieel nog niet mag...!!!)

Toen we thuis waren hebben we domino's gespeeld en net voor 12 uur kwamen Matt en Thaisa binnen.
Dat zijn vrienden van Rick en Cindy die samen met hun het huis huren waar we in wonen.
Erg aardige mensen trouwens!

Ik zei in mijn vorige verslag dat ik dacht dat ik nieuwjaarsochtend vrij was maar ik zei natuurlijk weer eens dat het mij niet uitmaakte om sochtends de stallen te doen op de nieuwe stal.
Uiteraard was ik toen ik opstond erg moe maar het viel wel mee.
Ik vind het werk leuk, ik vind de paarden leuk dus die ene keer wat meer moe dan de andere keer maakt ook niet uit.

Tot op de dag dat Matt en Thaisa's groom in Florida was dachten wij dat dat een Australisch meisje was.
Nou dit is dus niet zo.
Hun groom (Hanna) is zweeds en nog nooit in Australië geweest..

Ondertussen zijn we in 2014 en voor de gene waarbij ik het nog niet persoonlijk gedaan hebben:
Allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst!! Hopelijk begon jullie nieuwe jaar net zo leuk als die van mij: Paarden, paarden en nog eens paarden!!

4/5 weken na mijn laatste blog is best moeilijk om dan te herinneren wat ik allemaal gedaan heb!

We zijn de maandag na nieuwjaar naar het strand geweest. Erg mooi strand hier en heel makkelijk om het daar tot 3 uur smiddags uit te houden.
Uiteraard moest ik weer eens mijn lichaam verbranden zodat ik de volgende week geen een lange broek aan kon doen, wat helaas wel nodig was want het is hier een paar keer best fris geweest.
Sommige dagen veel regen en maximaal 15 graden.
We hebben hier zelfs een paar nachten gehad van 5 graden….

Om eerlijk te zijn herinner ik me op dit moment zo weinig van wat we de afgelopen weken gedaan hebben..
Het is zoveel en zo leuk en het komt vast wel weer tevoorschijn maar op dit moment even niet.

Afgelopen zondag hebben we een superbowlparty gehad wat erg gezellig was!!

Ik zal jullie wat foto’s sturen van een waanzinnige boottocht over de everglades van afgelopen maandag .
We hebben een hoop krokodillen gezien en wat vreemde vogels.

Ik laat het hierbij want ik wil er niet aan denken dat ik maandag alweer naar huis moet…..


Helaas: tot snel mensen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 02 Aug. 2011
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 12652

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 10 Februari 2014

Stage in Amerika

05 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Werken in Italië

Landen bezocht: