Eindelijk!! - Reisverslag uit Palm Beach, Verenigde Staten van Esther Bukkems - WaarBenJij.nu Eindelijk!! - Reisverslag uit Palm Beach, Verenigde Staten van Esther Bukkems - WaarBenJij.nu

Eindelijk!!

Blijf op de hoogte en volg Esther

07 December 2013 | Verenigde Staten, Palm Beach

He he!

Ik dacht dat het er nooit van zou komen maar eindelijk ben ik dan toch echt in Florida!
Na een vlucht van 10 uur, 3 uur wachten en weer 3 uur vliegen was ik gisteravond echt kapot! Ik kwam half 12 in Palm Beach aan ( half 6 Nederlandse tijd).
7 uur later stond ik weer op voor werkdag nummer 1.

De stallen en mijn appartement zijn nog niet klaar dus de paarden staan op het moment in concourstenten en ik slaap bij Cindy en Rick in hun huis.
Allemaal erg prima!

De concoursen zijn nog niet begonnen en nog niet alle paarden zijn er.
Op dit moment zijn er 4 paarden, morgen middag (7dec) komen er 3 en zondag of maandag komen er nog 4 uit nederland.
alles moet nog geïnstalleerd worden, spullen nog uitgepakt, stallen nog vol gooien met houtkrullen en de paarden moeten nog wennen aan het warme weer aangezien het hier zeker 26 graden is.

Smiddags hebben we in het golfkarretje van Cindy en Rick een grand tour gemaakt over heel het concours terrein en de enorme hoeveelheid stallen eromheen.
Niet alleen concoursstallen maar ook topruiters die hier enorme stallen hebben laten bouwen.
Ik ben nergens naar binnen geweest maar wat ik kan zien vanuit de weg zijn het stuk voor stuk allemaal musea vanbinnen, zo mooi!!!
(daar is Poels niks bij, haha)

Tijdens deze toer heb ik ook mijn eerste wilde krokodil gezien,
Geen enorme maar toch een echte wilde krokodil!

Morgen gaan we naar de stal en naar het appartement wat ze aan het bouwen zijn.
Het schijnt erg mooi te zijn en mijn appartement moet top worden volgens Cindy.
Tegen de tijd dat dat klaar is heb ik daar mijn eigen golfkar waarmee ik van die stallen naar de concoursstallen en naar het concoursterrein kan rijden.

Door het hele enorme terrein en omgeving hier lopen paden voor golfkarretjes, autowegen en overal speciale ruiterpaden.
Alles draait hier om paarden, paarden en nog eens paarden.
Ik zit helemaal op mijn plekkie hier!

Ik heb nog niet echt het idee dat ik hier 2 maanden blijf maar dat zal nog wel komen.
Op dit moment vallen mijn ogen weer bijna dicht dus ga ik maar snel slapen.

  • 07 December 2013 - 12:11

    Papa En Mama:

    Hoi Esther, Inderdaad heeft het heel wat voeten in aarde gehad voor je eindelijk kon vertrekken. Zelfs leek het even of het weer nog roet in het eten zou gooien. Maar gelukkig niet. Fijn dat je het nu al naar je zin hebt. Ik zal deze site ook even doorgeven aan de buurvrouw van oma en Esther, dan kunnen de dames in Leende ook op de hoogte blijven. groetjes papa en mama

  • 07 December 2013 - 20:42

    Rianne :

    Hee Esssie,,

    Fijn om te lezen dat je eindelijk daar bent gekomen.
    Lekker warm!! ( wel goed insmeren woah! ) Jij ging weg en hier begon het te sneeuwen, voor een
    paar uurtjes was het hier helemaal wit.. maar helaas bleef het niet te lang liggen.
    Zoals je het beschrijft lijkt t echt een heel groot mega manchion voor paarden, klinkt wel echt gaaf
    ( ik denk ik beelden haha )
    Nouuunou dat wordt ook flink scheuren in je eigen golfkar hihi

    Heeeeeel veeeel plezier! Ben benieuwd naar de volgende verslagen en leuke fotos!
    Take care!

    Byeee XX

  • 07 December 2013 - 21:58

    Esther Weijmans:

    Hello,

    How are you? Alles "great" daar? Klinkt goed wat je schrijft. De kinderen vonden het geweldig dat je een krokodil in het echt hebt gezien en hadden er meteen heel veel vragen over. Of je maar ff een foto kon sturen. Ze zijn erg benieuwd!

    We blijven zo in ieder geval op de hoogte van jou wel en wee. Volgens mij zag ik op facebook een foto van een zwembad voorbij schieten. Heerlijk, zou ik ook wel willen!

    groeten en tot het volgende verslag.

    Esther


  • 09 December 2013 - 10:04

    Riny Bukkems:

    Dag Esther, fijn dat het goed bevalt.
    Geniet ervan en doe je best om daar een goede indruk achter te laten.
    Dan zit er misschien ook wel een vervolg in voor volgend jaar, na je afstuderen.
    Nog even over je profiel, ik mis nog een paar landen, die je ook nog bezocht hebt, de afgelopen 20 jaar.
    Duitsland
    België
    Engeland
    Zweden
    Polen
    tjechië
    Spanje
    Indonesië (Bali)
    Luxemburg
    Frankrijk
    Dus een grotere wereldreiziger als jezelf dacht.
    Groetjes Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 02 Aug. 2011
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 12643

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 10 Februari 2014

Stage in Amerika

05 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Werken in Italië

Landen bezocht: